Na de Flair en het boek "The ultime survival guide to being a girl", kan je Chrostin nu ook in je brievenbus tegenkomen.
Zojuist verscheen bij bpost een postzegelvel ‘The anatomy of a millennial’ van de hand van de Mechelse Christina De Witte, met centraal haar creatie / alter ego Chrostin. Voor hun reeks rond ‘Millenials’ kwam bpost als vanzelfsprekend uit bij Chrostin, het schoolvoorbeeld van een millennial.
De Millennials zijn geboren tussen 1980 en 2000. Ze zijn de grootste en meest diverse generatie. Ze groeiden op als digital natives, waardoor social media geen geheimen meer voor hen kent. Werk en privé loopt heel verstrengeld en ze willen een verschil maken in deze wereld.
Er is maar één project in het leven van een millennial … zichzelf.
Illustratrice Chrostin, zelf Millennial, vat deze generatie op 5 postzegels:
- Conscious do-gooder
- Passion = work
- Contemporary romanticist
- No place like home
- Digital native
De zegels en een First Day Sheet van de uitgifte “The Anatomy of a Millennial“ kan je vinden in de eshop op de website van bpost.
Recente reacties
16 weken 6 dagen geleden
45 weken 4 dagen geleden
1 jaar 12 weken geleden
1 jaar 31 weken geleden
1 jaar 35 weken geleden
1 jaar 37 weken geleden
1 jaar 38 weken geleden
1 jaar 41 weken geleden
1 jaar 41 weken geleden
1 jaar 42 weken geleden