Goldfish, de hipste en mooiste kinderkleding online web shop in town!

Ik beken, vanuit de sofa online shoppen, ik doe het (teveel). Het is een zegen om te grasduinen en producten te vergelijken zonder de deur uit te moeten. Wie nog nooit van Amazone, Bol, Zalando, CoolBlue, Apple App/ Play Store, enz. gehoord heeft komt waarschijnlijk van Pluto. Vanuit mijn, op het web bestelde, FatBoy googlede ik naar een Mechelse onlineshop in de puurste zin van het woord – zonder fysieke winkel in onze stad. De browser liet me al snel in de ogen van een goudvis kijken: een hippe online kledingboetiek voor kinderen.

 

Goldfish zag het levenslicht in september 2011 en is het geesteskind van Eva Devisch.  Zelf is Eva een fervente online verslaafde in shoppen. Ingeweken vanuit het Leuvense door toedoen van Mechelaar Steve. Samen zijn ze de trotse ouders van Renée en Jeanne. Deze vrolijke meiden zijn de levende billboards van de boetiek.

Goldfish eigenares Eva ademt naast mode, styling & design een aanstekelijke dosis enthousiasme uit. Ze genoot een fashionopleiding in Parijs en was tevens 5 jaar lang marketing verantwoordelijk voor een kinderkledingmerk. Op een bepaald moment drong een professionele keuze zich op. Ofwel haar droom van een webshop tot leven wekken ofwel een nieuwe start maken bij een ander bedrijf. Het werd het eerste om voornamelijk 2 hoofdredenen,  de flexibiliteit & eigen time management in combinatie met haar kinderdroom om een modewinkel uit te baten. Laat het duidelijk zijn, deze onlineboetiek is geen ondoordachte ingeving maar een bewuste en weloverwogen keuze met veel zin voor ondernemerschap. Een onlineshop is 7 dagen op 7 dagen en 24u op 24u open. De veeleisende onlineshopper verwacht niets minder van Goldfish. Eva geeft grif toe dat de balans tussen werk en privé één van de voornaamste valkuilen is.

Het online aanbod bestaat uit vele kwaliteitslabels. Eva heeft geen voorkeur want elk merk is uniek. Elk kledingstuk dat in het virtuele winkelmandje belandt, wordt met de grootste zorg en een personlijke touch klaargemaakt voor verzending.

Het merendeel van de fashionista’s komt uit België. Occasioneel vindt een outfit zijn weg naar het buitenland. In tegenstelling tot wat vele buitenstaanders denken, zijn het niet noodzakelijk de 2 verdieners die het grootste deel van de afnemers zijn. Mama’s die de mode op de voet volgen zijn vaak bereidt om de extra mijl te gaan om hun kroost modieus door het leven te laten gaan. Naast mama’s heeft Goldfish ook een hele schare modebewuste papa’s in haar klantenbestand.

Deze actieradius heeft Goldfish vooral te danken aan een consequent en eerlijk beleid op de sociale media zoals Instagram, Facebook, Pinterest en Twitter met het oog op het lokken van potentiële kopers. Evenzeer laat Eva de spotlights hun licht werpen op de kinderkleding in een coole pop-up shop in onze binnenstad, organiseert ze regelmatig een gesmaakte home sale. Nu vrijdag 6 en zaterdag 7 maart nodigt Goldfish zijn klanten uit met een hapje en drankje in een huiselijke sfeer.

Deze opendeurdagen vinden bij het begin en einde van elk modeseizoen plaats. Het stelt Eva in staat om de interactie aan te gaan met haar online publiek en geeft kooplustige ouders de gelegenheid om nieuwe collecties pret à porter te ontdekken.  En … ook de blogpost helpt ! Deze kondigt meestal de komst van een nieuw kledingmerk aan en de virtuele catwalk zet regelmatig een “favorietje” in de kijker.

Goldfish, virtueel altijd OPEN voor hippe meisjes & jongens van 0 tot 14 jaar!